صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد
سرخط خبرها

حذف ایران از جام جهانی در جلسه فیفا مطرح نشد

  • کد خبر: ۱۳۰۶۹۹
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
حذف ایران از جام جهانی در جلسه فیفا مطرح نشد
برخلاف شایعات، صحبتی در خصوص حذف ایران از جام جهانی در جلسه فیفا مطرح نشد.

به گزارش شهرآرانیوز، در جلسه امروز فیفا مقرر شد قانون شفافیت و انسجام مالی در نقل‌وانتقالات بین‌المللی از ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲ لازم‌الاجرا شود.

جانی اینفانتینو، رییس فیفا در این باره گفت: فیفا برای حفاظت از ثبات فوتبال با روحیه شفاف و منسجم متعهد است. فوتبال باید سیستم نقل‌وانتقالاتی‌ای داشته باشد که هدایتش مسئولانه پیش برود. در قوانین جدید نقل‌وانتقالات، محدودیت‌هایی در رابطه با نقل‌وانتقالات بازیکنان زیر ۱۸ سال ایجاد شده است.

قرعه‌کشی جام جهانی زنان ۲۰۲۴ و انتخاب میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی از دیگر موضوعات امروز جلسه فیفا بود.

روز گذشته کالچومرکاتو از ایتالیا مدعی شد قرار است در جلسه امروز فیفا، موضوع شکایت از فدراسیون فوتبال ایران و حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ مورد بررسی قرار گیرد، اما همان‌طور که مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود این موضوع در جلسه امروز فیفا مطرح نشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->